-
Metahype je nenehno rastoč virtualni otok, kjer se povezujejo znamke, ustvarjalci in skupnosti, da bi se družili, sodelovali, ustvarjali in doživljali emocionalne izkušnje
-
CUPRA je razkrila lastne prostore znotraj Metahypa, ki se povezujejo v CUPRA Metahype District
-
V CUPRA Metahype Districtu je bil v potopitvenem izkustvu razkrit virtualni športni avto CUPRA DarkRebel: uporabniki bodo lahko sooblikovali prihodnji dizajn modela CUPRA DarkRebel
-
Glasbeni festival Primavera Sound je ena prvih znamk, ki so se pridružile Metahypu
Berlin (Nemčija)/Martorell (Španija), 21. april 2023 - Znamka CUPRA predstavlja Metahype, svoj inovativni in interaktivni prostor raziskovanja metaverzuma.
Metahype, ki so ga premierno predstavili na dogodku "Exponential Impulse" v Berlinu, je nenehno rastoč virtualni otok, kjer se povezujejo znamke, ustvarjalci in skupnosti, da bi se družili, sodelovali, ustvarjali in doživljali emocionalne izkušnje.
Sestavljajo ga različni distrikti in skupni prostori, ki jih lahko imajo v lasti in uporabljajo znamke, zagonska podjetja in ustvarjalci, da bi se povezovali in tkali odnose z novo generacijo.
Metahype zajema tri območja: trg Metahype, distrikt CUPRA in distrikt Primavera Sound.
Uporabniki pristanejo na trgu Metahype, kjer prejmejo svoj Metahype "potni list", dinamičen nezamenljiv žeton, ki predstavlja sloves vsakega Hyper uporabnika. CUPRA je razvila igrifikacijski sistem, ki uporabnike nagrajuje s "hypi" glede na njihove dosežke in aktivnost na platformi.
Ena najbolj emocionalnih ponudb Metahypa je CUPRA Next - prostor, kjer lahko uporabniki sooblikujejo prihodnost znamke CUPRA tako, da s Hyper Configuratorjem kreirajo lastno različico virtualnega športnega avtomobila CUPRA DarkRebel.
"Metahype je uradno tu. To ni le prostor za znamko CUPRA, temveč tudi za druge znamke, zagonska podjetja in ustvarjalce, da se lahko povezujejo z naslednjo generacijo. Nudi edinstveno izkustvo znamke in vključevanje vanjo s ciljem, da bi se različne skupnosti povezale ter izkoriščale svoj potencial sodelovanja in ustvarjalnosti," je povedal operativni direktor znamke CUPRA Sven Schuwirth. "S tem projektom želimo na novo opredeliti, kako ljudje doživljajo in čutijo zunaj omejitev fizičnega sveta - in to smo poimenovali Exponential You."
Po dolgem pričakovanju, ki je sledilo napovedi o Metahypu lansko leto, je CUPRA v Berlinu razkrila pet edinstvenih prostorov, ki sestavljajo CUPRA Metahype District in s tem povezana doživetja:
1. CUPRA Plaza: srečališče, kjer se druži in povezuje skupnost CUPRA.
2. CUPRA Racing: prostor, kjer je mogoče izživeti dirkalne gene znamke z igrificiranimi dirkami, pri katerih lahko uporabniki svoje vozne sposobnosti preizkusijo v dveh različnih igrah.
3. CUPRA Metahype City Garage: prostor, namenjen odkrivanju in raziskovanju modelov CUPRA, spoznavanju specialistov CUPRA in doživljanju najnovejšega modela CUPRA Tavascan.
4. CUPRA Hub: prostor, kjer znamko CUPRA predstavljamo onkraj meja avtomobilističnega sveta - razglejte se po butiku CUPRA Collection ali se udeležite plesnih izzivov pod okriljem festivala Primavera Sound.
5. CUPRA Next: prostor, kjer lahko uporabniki sooblikujejo prihodnji dizajn modela CUPRA DarkRebel.
V Metahypu je v ospredju sodelovanje. Zato je Primavera Sound ena prvih znamk, ki so se pridružile Metahypu. Kmalu ji bo sledilo še več partnerjev. Primavera Sound bo poskrbel za vedno razpoložljive glasbene vsebine na platformi in za igrificirano DJ-akademijo, da bi inspiriral novo generacijo glasbenih navdušencev.
Metahype je plod internega truda in dela lokalnih partnerjev. Njegov splošni cilj je povezovanje različnih skupnosti in izkoriščanje potenciala za sodelovanje. Priložnosti so velikanske, edini omejitvi sta domišljija in ustvarjalnost skupnosti CUPRA.
Metahype bo dostopen prek namiznih naprav na Metahype.com, kmalu pa bo na voljo tudi prek mobilnih naprav. Za raziskovanje otoka se lahko prijavite tukaj: www.metahype.com