Raval

DarkRebel

07.04.2022

CUPRA kot zmagovalka prvenstva ETCR pred novo sezono FIA ETCR 2022 napoveduje novo partnerstvo z ekipo EKS

  • CUPRA, prva zmagovalka prvenstva popolnoma električnih turnih avtomobilov različnih znamk (2021), je sklenila novo partnerstvo z ekipo EKS, ki se bo borila za naslov prvaka FIA ETCR leta 2022.
  • Leta 2021 je CUPRA uspešno opravila izziv, ki si ga je zastavila leta 2017: ustvariti prvi električni turni dirkalnik in zmagati z njim. Letošnji cilj ni nič drugačen: igrati na zmago.
  • CUPRA bo 19. aprila objavila novo ekipo voznikov in nov videz vozil za prihajajočo sezono FIA ETCR 2022.

Martorell (Španija), 7. 4. 2022 - CUPRA je z ekipo EKS sklenila zanimivo novo partner­stvo, da bi ubranila naslov prvaka med popolnoma električnimi turnimi avtomobili v letošnjem novem svetovnem pokalu električnih turnih vozil (ETCR - FIA eTouring Car World Cup).

Napoved utrjuje zavezanost znamke CUPRA dirkam električnih avtomobilov ter bolj trajnostnemu, inovativnemu in vznemirljivemu obdobju avtomotošporta.

EKS je uveljavljena zmagovalna ekipa v lasti aktualnega prvaka Pure ETCR (ter nekdan­jega prvaka DTM in FIA World RX) Mattiasa Ekströma, ki je lani s CUPRO osvojil naslov prvaka tako med proizvajalci kot med vozniki.

Podjetje EKS s sedežem v bližini mesta Avesta, 160 km severozahodno od Stockholma na Švedskem, ima bogato zgodovino uspehov v najrazličnejših avtomobilističnih kategori­jah, vključno z rallycrossom, rallyjem in dirkanjem na krožnih dirkališčih, nazadnje pa je osvojilo prvi dve mesti v kategoriji T3 na rallyju Dakar.

Pod novim imenom CUPRA EKS bo partnerstvo še naprej razvijalo in dirkalo z modelom CUPRA e-Racer - prvim 100-odstotno električnim turnim avtomobilom na svetu.

CUPRA e-Racer s štirimi elektromotorji na zadnji premi in tekočinsko hlajeno baterijo s kapaciteto 65 kWh proizvede skupno največjo moč 500 kW (680 KM) in največji navor 960 Nm. Napredni električni dirkalnih doseže pospešek od 0 do 100 km/h v 3,2 sekunde in najvišjo hitrost 270 km/h.

Start Video

Znamka CUPRA, ki je kot prvi proizvajalec avtomobilov zmagala na svetovnem prvenstvu za 100-odstotno električne turne avtomobile in se s tem zapisala v zgodovino, ima za leto 2022 en sam cilj - igrati na zmago!

Spremljajte nas, ko bo ekipa CUPRA EKS 19. aprila objavila novo ekipo voznikov in razkrila nov videz vozil za prihajajočo sezono FIA ETCR 2022.

"Veseli nas, da lahko naznanimo to vznemirljivo novo partnerstvo med znamko CUPRA in ekipo EKS ," je dejal dr. Werner Tietz, izvršni podpredsednik za raziskave in razvoj pri CUPRI. "To novo sodelovanje nam bo omogočilo nadaljnji razvoj dirkalnika CUPRA e‑Racer, ker si želimo zmagovati na dirkah in osvajati zaporedne naslove ETCR. Ker je ETCR postal svetovno prvenstvo, ki ga v celoti nadzira FIA, smo seveda izjemno motivirani, ko se pripravljamo na uvodno dirko sezone 2022, ki bo maja v Franciji."

Mattias Ekström je kot lastnik ekipe EKS povedal: "Naše novo partnerstvo z znamko CUPRA pomeni za ekipo EKS vznemirljivo obdobje, saj vstopamo v svet dirk električnih avtomobilov. Kot vedno, v svetovnem pokalu ETCR - FIA eTouring Car World Cup sodelujemo zato, da bi zmagali. Ekipa CUPRA EKS je popolnoma osredotočena na prihajajočo sezono z našo dirkaško filozofijo #GoHardOrGoHome! Skupna nam je strast do tega športa in skupaj se veselimo, da bomo pod zastavo CUPRA EKS dosegli še več zmag na dirkah in naslovov."

2022 ETCR - FIA eTouring Car World Cup - koledar

6.-8. maj                             Pau Ville (Francija)

20.-22. maj                        Istanbul Park (Turčija)

10.-12. junij                       Hungaroring (Madžarska)

17.-19. junij                       Jarama (Španija)

8.-10. julij                           Zolder (Belgija)

22.-23. julij                        Vallelunga (Italija)

7.-9. oktober                    Inje Speedium (Južna Koreja)

 

CUPRA e-Racer - tehnični podatki

-          Pogon na zadnji kolesi z eno prestavo

-          4 elektromotorji s stalno močjo 300 kW in največjo močjo do 500 kW (680 KM) pri 12.000 vrt./min

-          Največji navor: 960 Nm

-          Tekočinsko hlajena baterija s kapaciteto 65 kWh

-          Pospešek 0-100 km/h: 3,2 s

-          Največja hitrost: 270 km/h