-
Koncept CUPRA UrbanRebel je bil javnosti prvič predstavljen na predvečer odprtja novega salona CUPRA City Garage v Münchnu
-
Griffiths: »Mestno električno vozilo bomo najprej predstavili kot vozilo CUPRA, saj gre za znamko, ki se bo kot prva osredotočila na elektrifikacijo.«
-
V tovarni v Zwickauu so začeli izdelovati prve CUPRA Borne
-
CUPRA z novim salonom CUPRA City Garage v Münchnu širi svojo globalno maloprodajno mrežo in napoveduje odprtje novih salonov v Madridu, Rotterdamu, Lizboni in Berlinu
München, 7. 9. 2021 - CUPRA sodeluje na mednarodnem avtomobilskem salonu IAA v Münchnu, da bi predstavila električno vizijo prihodnosti znamke. Najnovejše konceptno vozilo CUPRA UrbanRebel je bilo javnosti prvič predstavljeno na predvečer odprtja novega salona CUPRA City Garage v Münchnu.
Na dogodku je Wayne Griffiths, generalni direktor znamke CUPRA, omenil električno ofenzivo znamke: »Naše novo električno obdobje se začenja tukaj. Prizadevamo si, da bi postali povsem električna znamka do leta 2030. Letos bomo lansirali model CUPRA Born, CUPRA Tavascan bo na voljo leta 2024, naša prihajajoča paleta električnih modelov pa se bo zgledovala po konceptu CUPRA UrbanRebel. Vozilo bomo najprej predstavili kot vozilo CUPRA, saj gre za znamko, ki se bo kot prva osredotočila na elektrifikacijo, SEAT pa se bo posvetil hibridnim vozilom in visokoučinkovitim motorjem z notranjim zgorevanjem. Pozorno bomo spremljali odziv strank na električna vozila in razvoj infrastrukture v Evropi.« Ta koncept bo vplival na cestno različico mestnega električnega vozila in bo nova smernica podjetja z vidika elektrifikacije in tehnologije.
Griffiths je dejal, da je mestno električno vozilo strateški steber podjetja. SEAT S.A. ima skupaj s skupino Volkswagen ključno vlogo pri razvoju projekta mestnega električnega vozila. SEAT S.A. razvija vozila iz družine mestnih električnih vozil, Volkswagen razvija platformo, CARIAD pa programsko opremo. Cilj je, da bi od leta 2025 naprej v Španiji za različne znamke Skupine izdelali več kot 500.000 vozil na leto.
Na podlagi tega projekta ima podjetje v Španiji ambiciozen načrt z imenom Future: Fast Forward. Glavno gonilo tega načrta je proizvodnja mestnih električnih vozil v Španiji, kar bi lahko povzročilo preoblikovanje španske avtomobilske industrije, druge največje proizvajalke vozil v Evropi.
Eksponentna rast
Na predvečer odprtja je Griffiths pojasnil, da CUPRA še vedno raste prek vseh začetnih pričakovanji. Od lansiranja pred tremi leti je nekonvencionalna znamka izzivalcev prodala več kot 100.000 vozil. Na krilih uspeha Formentorja, ki predstavlja dve tretjini prodanih vozil znamke med januarjem in avgustom letos, je CUPRA v primerjavi z enakim obdobjem leta 2020 zabeležila trimestno rast. Znamka je presegla tudi svoj prvotni cilj, da leta 2021 doseže promet v višini milijarde evrov. CUPRA se je uspešno uveljavila na evropskih trgih, npr. v Nemčiji, Španiji, Združenem kraljestvu, Italiji in Franciji, ter se razširila na čezmorske trge, npr. v Mehiko, Izrael in Turčijo.
Nov salon City Garage v središču Münchna
CUPRA je v okviru svoje strategije globalizacije za odprtje najnovejšega salona City Garage izbrala München, in sicer edinstveno lokacijo v središču nemškega mesta. Navdih za obliko je delavnica, posvečena pa je znamki CUPRA. Salon se nahaja v kultni stavbi na trgu Odeonsplatz, ponaša pa se z oblikovalskimi elementi CUPRA, ki so združeni z izvirnimi arhitekturnimi elementi in materiali stavbe ter izkazujejo spoštovanje do njene zgodovine.
Griffiths je pojasnil vizijo, ki je botrovala oblikovanju tega novega maloprodajnega okolja za mestna območja: »S saloni City Garage želimo povezati mesta in njihovo kulturo, gostiti dogodke in razstave ter prispevati k razvoju novih lokalnih talentov in sodelovanj. Nahajali se bodo na kultnih točkah, njihov navdih pa bo mesto, v katerem bodo odprli svoja vrata.«
Novi saloni City Garage bodo znamki omogočili, da uporabnikom ponudi nekonvencionalno in edinstveno izkušnjo ter ljudi postavi v središče svoje distribucijske strategije. Po mehiški prestolnici Ciudad de Mexico in Hamburgu je Griffiths napovedal odprtje novih salonov: »Jutri bomo odprli nov salon City Garage v Milanu, kmalu pa bomo tudi v Madridu, Rotterdamu, Lizboni in Berlinu. Leta 2022 načrtujemo še odprtje salona v Sydneyju. Naša ambicija je postati globalna znamka, zato bomo zgradili močno mrežo po vsem svetu in do konca leta 2022 usposobili več kot 1.200 specialistov CUPRA.«
Rojen kot utrip nove generacije
CUPRA je v tovarni v Zwickauu v Nemčiji začela izdelovati svoje prvo povsem električno vozilo CUPRA Born. Vozilo z DNK-jem znamke CUPRA je nastalo kot utrip nove generacije in želi dokazati, da se zmogljivost in elektrifikacija odlično ujemata.
CUPRA Born prinaša v električna vozila in vožnjo nova čustva. Njegov dizajn je navdihnila živahnost barcelonske soseske El Born: »CUPRA Born bo tudi spodbuda za preoblikovanje podjetja in začetek ofenzive električnih produktov znamke CUPRA. Z njim želimo povečati delež vozil CUPRA na 20 % celotne prodaje podjetja SEAT S.A. CUPRA Born bo na trgu od novembra, z njegovim lansiranjem pa se bo začela nova distribucijska strategija za drugačne odnose s strankami,« je dejal Griffiths.
CUPRA Born bo prispeval k zmanjšanju globalnih emisij CO2 in podjetju pomagal doseči evropske cilje. Hkrati bo odprl vrata novim mednarodnim tržiščem in povečal prisotnost znamke v državah z najvišjim deležem električnih vozil. Poleg tega bo CUPRA Born poskrbel za bolj uravnoteženo razmerje spolov med strankami, na voljo pa bo tudi možnost naročnin z mesečno anuiteto.
Upornik, izpuščen v obdobje elektrifikacije
Podjetje je v Münchnu predstavilo koncept CUPRA UrbanRebel, najbolj radikalno interpretacijo mestnega električnega vozila, ki na trg prihaja leta 2025. Koncept CUPRA UrbanRebel temelji na oblikovanju povsem električnega mestnega vozila. Cestni model bo združil osupljiv dizajn in izjemno dinamiko, temeljil pa bo na platformi MEB koncerna Volkswagen.