WERNER TIETZ, SEATOV DIREKTOR ZA R&R
Danes bi vam rad predstavil 228-kW Formentorja, najnovejšega člana družine
CUPRA.
Najprej je treba avto zagnati, to se naredi tule, na volanu. In ker imamo pred sabo
lepo cesto, izberem program CUPRA, in tudi tega se lahko izbere na volanu. No, pa
gremo!
Čutim fenomenalne pospeške!
T: Zdravo, Marta! Kakšen super avto! Še posebej so mi bili všeč vozni programi. Mi lahko malo več poveš o njih?
MARTA ALMUNI, TEHNIČNA DIREKTORICA CUPRE
A: Seveda. Pri tem avtu smo želeli doseči občutek vožnje s kompaktnim modelom, s progresivnim krmiljenjem in prilagodljivim podvozjem pa smo ustvarili tri vozne programe: Comfort, Sport in CUPRA.
T: Povejva še kaj o sedežih. S sedežev imaš res dober nadzor nad vožnjo in ta polkrožna oblika armaturne plošče ...
A: Sedeži so tisto, čemur posvečamo veliko pozornosti, z njimi smo v serijski avto vnesli občutek dirkalnika. Sedeži so prva stična točka med voznikom in avtom in prenašajo vse, kar se občuti na cesti, zato smo jih zasnovali z vso skrbnostjo.
T: Kakšen pa je bil cilj pri oblikovanju?
A: Ekipa oblikovalcev je tukaj upoštevala Cuprino vizijo in naredili so prvi avto, ki je 100-odstotno CUPRA. Pa tudi snovalci in razvojni inženirji so opravili ogromno dela, da so uresničili to vizijo dizajna.
T: Vsa ekipa je torej opravila izjemno delo in to je tisto, kar bomo videli na cesti.