-
Z novim športnim SUV-jem CUPRA vstopa na višji tržni nivo, pridobiva nove stranke in nove rastoče segmente, hkrati pa ohranja svoj uporniški in izzivalni duh
-
CUPRA Terramar novi dizajn znamke pooseblja z drznim in samozavestnim videzom
-
Na voljo bo z različnimi pogonskimi sklopi, vključno z novo generacijo priključnohibridne tehnologije (eHybrid) z močjo 200 kW (272 KM) in več kot 100 km električnega dosega
-
Pod sloganom 'There is no second' - Drugega ni - je CUPRA združila moči s prireditvijo Pokal Amerike in predstavlja omejeno serijo Terramar America's Cup
-
Novi CUPRA Terramar je bil predstavljen z edinstveno globalno kampanjo, ki je nastala v sodelovanju s filmskim režiserjem J. A. Bayono
-
Znamka je v sodelovanju z De Antonio Yachts predstavila tudi 100-odstotno električni čoln E23 Terramar in novo kolekcijo oblačil, ki odraža jadralski duh 37. pokala Amerike Louis Vuitton
-
CUPRA je ena najhitreje rastočih znamk v panogi in je od svoje ustanovitve leta 2018 kupcem dobavila že okoli 700.000 vozil
Martorell (Španija), september 2024 - V znamenju Pokala Amerike, enega najprestižnejših športnih dogodkov na svetu, znamka CUPRA predstavlja novi CUPRA Terramar - novega junaka znamke za novo dobo. Športni SUV, kot predstavnik v največji produktni ofenzivi znamke, po nedavnih predstavitvah novih modelov CUPRA Leon, Formentor, Born VZ in Tavascan, znamko CUPRA uvršča višje, v žarišče najhitreje rastočega segmenta v Evropi.
"Z modelom CUPRA Terramar ne bomo le razširili naše modelske palete, temveč bomo naši znamki hkrati pomagali, da 'zraste', saj se bo CUPRA tako uvrstila na višji tržni nivo, pridobila nove stranke in nove rastoče segmente, hkrati pa ohranja svoj uporniški in izzivalni duh," je povedal Wayne Griffiths, izvršni direktor znamke CUPRA. "Avtomobil, ki danes znamko CUPRA krepi kot bolj zrelo znamko, bolj samozavestno v svoji usmeritvi in bolj prepričano v svoji identiteti kot kdaj koli prej, ne da bi pri tem ogrozil njen uporniški duh in pristnost."
CUPRA je doslej kupcem dobavila približno 700.000 vozil, nedavno pa je znamka še nadgradila svoje rekordne dosežke in zabeležila najboljšo prvo polovico leta v svoji zgodovini, saj je kupcem dobavila 125.700 avtomobilov, kar predstavlja 17,2 % več kot v enakem obdobju leta 2023 (107.300).
CUPRA Terramar: novi junak nove dobe
CUPRA Terramar nov dizajn znamke pooseblja z drznim in samozavestnim videzom. Novi športni SUV zaznamuje ikonična svetlobna grafika s tremi trikotniki z matrično LED-tehnologijo CUPRA Ultra z visoko ločljivostjo.
Zunanji dizajn sprednjega dela je poenostavljen, saj je mrežo hladilnika nadomestil ustom podoben funkcionalen spodnji del, namenjen boljši zmogljivosti, ki namiguje na športne avtomobile. Športni proporci s sprednjega dela SUV-ja se nadaljujejo v obliki razpotegnjenih linij, ki od spredaj prehajajo preko stranic in poudarjajo zmogljivostni značaj SUV-ja.
Ob pogledu na dizajn zadka modela CUPRA Terramar široka proporcionalna razmerja razkrivajo mogočno prezenco tega SUV-ja; na sredini med zadnjimi lučmi je integriran osvetljen logotip CUPRA, osvetljeno pa je tudi ime Terramar. Zadnji difuzor ustvarja kontrast z drugimi oblikovalskimi elementi, zaradi česar so proporci vozila bolj sproščeni, njegov značaj pa izzivalen.
CUPRA Terramar bo na voljo z devetimi barvami lakov, vključno z dvema mat barvama - stoletno bronasto matirano in enkeladsko sivo matirano, pa tudi v barvi globinske temnine (angl. dark void), ki jo je navdihnila plazemska barva konceptnega vozila CUPRA DarkRebel.
Notranjost s kokpitom, usmerjenim k vozniku, na novo opredeljuje športnost, kar je še izraziteje poudarjeno z zasnovo sredinske konzole. Poleg tega je v njej izpostavljena trajnost, saj so sredinski deli školjkastih sedežev oblazinjeni s tekstilom, izdelanim iz 100-odstotno recikliranih vlaken SEAQUAL®, z materialom Dinamica z vsaj 73 % recikliranega tekstila ali z usnjem, pri katerem se uporablja postopek strojenja na rastlinski osnovi.
V središču voznikove pozornosti je digitalizacija, ki se odraža v novo zasnovanem uporabniškem vmesniku v digitalnem kombiniranem instrumentu in 12,9-palčnem infotainment sistemu z osvetljenim retro drsnikom. Poleg tega CUPRA nadaljuje sodelovanje s strokovnjaki iz podjetja Sennheiser Mobility, ki so v vozilo integrirali Hi-Fi avdiosistem z 12 zvočniki.
CUPRA Terramar možnosti motorjev z notranjim zgorevanjem in elektrifikacije združuje v petih različnih pogonskih sklopih s tremi tehnologijami: TSI (bencinski), eTSI (blagi hibrid) in nova generacija priključnohibridnih motorjev (e-HYBRID) z močjo od 110 kW (150 KM) do 200 kW (272 KM). Za izboljšano vozno dinamiko poskrbijo serijsko športno vzmetenje in progresivno krmiljenje ter novo dinamično uravnavanje podvozja in zavore Akebono.
CUPRA Terramar je bil zasnovan in razvit v Barceloni, proizvajali pa ga bodo v Audijevi tovarni Györ na Madžarskem. Dobava strankam se bo začela v zadnjem četrtletju letošnjega leta.
Nepozabna izkušnja
CUPRA Terramar je bil pod sloganom 'There is no second' - Drugega ni - predstavljen v okviru 37. pokala Amerike Louis Vuitton, najprestižnejšega jadralskega tekmovanja na svetu in največjega športnega dogodka v Barceloni po olimpijskih igrah leta 1992.
Predstavitev je potekala v prvem in edinem uradnem razstavnem centru tekmovanja - America's Cup Experience, ki se nahaja v zgodovinski stavbi IMAX v barcelonskem pristanišču. V tem inovativnem prostoru lahko obiskovalci odkrivajo skrivnosti najstarejšega športnega tekmovanja na svetu, kjer sta tradicija in zgodovina povezani z najsodobnejšo tehnologijo in strastjo. Na tej simbolični lokaciji je s simulatorjem in potopitvenimi izkušnjami mogoče iz prve roke doživeti vsa čustva, zaradi katerih je to tekmovanje edinstveno.
Svetovna premiera modela CUPRA Terramar, uradnega avtomobila tekmovanja, je potekala v prisotnosti Granta Daltona, izvršnega direktorja Pokala Amerike, ki je skupaj z izvršnim direktorjem znamke CUPRA, Waynom Griffithsom poudaril skupno zavezanost k nadaljnjemu navdihovanju sveta iz Barcelone. Strateško zavezništvo, sklenjeno decembra 2023, temelji na zmagovalni miselnosti, inovativnosti, uspešnosti in želji po povezovanju obeh blagovnih znamk s prebivalci tega sredozemskega mesta.
Novi CUPRA Terramar je bil predstavljen s povsem novo globalno kampanjo - edinstvenim filmom, ki je nastal v sodelovanju z J. A. Bayono, ambasadorjem znamke CUPRA. Priznani filmski režiser je predstavil svoj navdihujoči ustvarjalni proces pri nastajanju tega projekta o tekmovalnem duhu znamke, samouresničitvi in konceptu 'Drugega ni'. Izpostavil je tudi skupne vrednote svojega dela in znamke CUPRA - kljubovanje pričakovanjem, vzbujanje čustev in premikanje meja z zahtevnimi zgodbami. S tem sodelovanjem znamka CUPRA in J. A. Bayona združujeta filmski in avtomobilski svet ter navdihujeta naslednjo generacijo pripovedovalcev zgodb in voznikov.
Pod okriljem 37. pokala Amerike Louis Vuitton je sodelovanje med znamko CUPRA in jadralnim tekmovanjem stopilo še korak dlje s predstavitvijo omejene serije CUPRA Terramar America's Cup. CUPRA bo izdelala le 1.337 primerkov avtomobila s posebnim dizajnom in stilskimi posebnostmi, ki to partnerstvo odražajo z ekskluzivnimi črnimi platišči in edinstveno enkeladsko sivo matirano barvo.
CUPRA poleg tega trenutni 'status quo' še naprej izpodbija z dvema novima partnerstvoma, ki odražata duh prestižnega tekmovanja, prežetega z drznim in nekonvencionalnim oblikovanjem znamke CUPRA, pod katerega se je podpisala nova oblikovalska hiša CUPRA Design House.
CUPRA in De Antonio Yachts sta pred kratkim predstavila E23 Terramar, 100-odstotno električno jahto, ki so jo navdihnili ikonični elementi in barve modela CUPRA Terramar.
Poleg tega je CUPRA predstavila tudi novo kolekcijo oblačil, ki odraža jadralski duh 37. pokala Amerike Louis Vuitton. Nova kolekcija bo ves čas trajanja tekmovanja na voljo v regatni vasi, med dogodkom ob svetovni premieri pa tudi v stavbi IMAX.