- Španski režiser se je pridružil skupnosti in tako okrepil vez med znamko CUPRA in filmsko industrijo
- CUPRA in J. A. Bayona bosta v sodelovanju z Visoko šolo za kinematografijo in avdiovizualno umetnost v Kataloniji (ESCAC) spodbudila mlade talente z dvema natečajema na področju kratkih filmov
CUPRA je v svojo skupnost sprejela novega člana, in sicer španskega filmskega režiserja in producenta J. A. Bayona, ki je postal globalni ambasador znamke CUPRA. S tem želi spodbujati ustvarjalnost in inovacije, ki prihajajo iz Barcelone. Novi ambasador je bil razglašen danes na dogodku, ki je potekal v prostorih CASA SEAT. S tem sodelovanjem CUPRA krepi svojo vez s svetom filma, saj je postala uradni avtomobilski partner filmskega festivala v Sitgesu.
»Karierna pot J. A. Bayone se odlično ujema s poslanstvom znamke CUPRA. V kratkem času sta si znamka in režiser utrla pot v avtomobilskem in filmskem svetu, kar je posledica naše drzne narave. CUPRA in J. A. Bayona imata skupno strast, saj so čustva v središču vsega, kar počnemo, in navdihujemo svet iz Barcelone. Pridružitev J. A. Bayone kot novega ambasadorja odraža našo ambicijo, da postanemo resnično globalna španska znamka,« je dejal Wayne Griffiths, generalni direktor znamke CUPRA.
J. A. Bayona, ki se je rodil in odraščal v Barceloni, je eden najmlajših režiserjev, ki so poželi mednarodni uspeh. Kot režiser je debitiral s filmom Sirotišnica (2007), ki je bil premierno predvajan na filmskem festivalu v Cannesu in prejel sedem nagrad goya, med drugim za najboljšega novega režiserja. Za film Nemogoče (2012) je prejel pet nagrad goya in si prislužil nominacijo za oskarja za glavno vlogo, ki jo je igrala Naomi Watts. Sledili so filmi in TV-oddaje, kot so Sedem minut čez polnoč (2016), Jurski svet: Padlo kraljestvo (2018), Penny Dreadful (2014-2016) in Gospodar prstanov: Prstani moči (2022). Njegov najnovejši film, Družba snega (2023), je Akademija izbrala, da bo predstavljal Španijo na podelitvi oskarjev leta 2024, na podelitvi zlatih globusov pa je nominiran v kategoriji za najboljši neangleški film.
CUPRA, ki je bila razvita leta 2018 s ciljem, da izzove obstoječe stanje, je v petih letih osvojila več kot 165 mednarodnih nagrad ter je ena najhitreje rastočih avtomobilskih znamk v Evropi.
»Z znamko CUPRA si delim vizijo čustvenega, inovativnega sveta in tako kot oni vse počnem s strastjo. Zato bomo skupaj z drugimi organizacijami sodelovali pri različnih kulturnih projektih, da bi spodbudili mlade talente vse od Barcelone pa do ostalih kotičkov sveta,« je povedal J. A. Bayona.
Med dogodkom sta CUPRA in J. A. Bayona napovedala, da bosta v sodelovanju z Visoko šolo za kinematografijo in avdiovizualno umetnost v Kataloniji (ESCAC) objavila dva natečaja, namenjena iskanju mladih talentov naslednje generacije in spodbujanju njihove kariere v svetu filma.
Prvi natečaj bo namenjen mladim talentom, starim od 17 do 23 let, in sicer na področju kratkih filmov. Zmagovalec bo prejel polno štipendijo za razvoj svojega filmskega talenta na šoli ESCAC. Drugi natečaj je namenjen mladim, starim od 21 do 30 let, ki so diplomirali oz. magistrirali ali so nekdanji študenti šole ESCAC. Natečaj bo potekal vsako leto, zmagovalec pa bo prejel podporo pri produkciji in promociji svojega kratkega filma.
V okviru partnerstva med znamko CUPRA in J. A. Bayonom je znamka španskemu filmskemu režiserju in producentu izročila vozilo e-HYBRID CUPRA Formentor. Poleg tega je CUPRA sponzorirala koncert »The Universe of J. A. Bayona«, ki se je odvijal 8. decembra v gledališču Liceu.
Skupnost iz filma
J. A. Bayona se pridruži skupnosti CUPRA po svetu: od športa, vključno z nogometašem iz kluba FC Barcelona Marcom ter Stegenom in nogometašico Alexio Putellas, do umetniške scene, kot sta igralec Daniel Brühl in urbani umetnik TvBoy. Vsem ambasadorjem je skupna želja skupnosti CUPRA po strasti, odločnosti in vrhunski zmogljivosti ter premikanju in preizkušanju meja.