- Nagrada služi kot priznanje za Griffithsovo uspešno vodenje znamke CUPRA, eno najhitreje rastočih avtomobilskih znamk v Evropi
- CUPRA je v zadnjih letih doživela skokovito rast in je do leta 2023 dobavila približno 150.000 vozil
- Nagrade Eurostars vsako leto podeljuje prestižna publikacija Automotive News Europe
Wayne Griffiths, direktor znamke CUPRA, je na podelitvi nagrad Eurostars 2023 prejel priznanje za direktorja leta v avtomobilskem sektorju. Podelitev nagrad je v okviru sejma IAA v Münchnu potekala včeraj, udeležilo pa se je je več kot 70 vodilnih predstavnikov avtomobilizma.
Nagrada za direktorja leta na področju avtomobilizma je priznanje za njegovo uspešno vodenje znamke CUPRA, ene najhitreje rastočih avtomobilskih znamk v Evropi. CUPRA je do leta 2023 na globalni ravni dobavila približno 150.000 vozil, kar za znamko pomeni 60 % letno rast. SEAT S.A. je zaradi uspešnega poslovanja v prvi polovici leta 2023 dosegla rekordne finančne rezultate z dobičkom v višini 371 milijonov evrov in prihodki v višini 7,4 milijarde evrov. Wayne Griffiths je nagrado prejel že leta 2019 v kategoriji Prodaja in trženje.
Nagrade Eurostars, ki jih vsako leto podeljuje prestižna publikacija Automotive News Europe, že od leta 1998 nagrajujejo strateško razmišljanje, inovacije in ustvarjalnost na področju avtomobilizma. Publikacija vsako leto za izjemne dosežke znotraj celotne panoge nagradi zaposlene na vodilnih položajih.
»Ta nagrada je priznanje za uspeh znamke CUPRA, ki je v naši panogi nekaj povsem edinstvenega. Za njen uspeh so zaslužni ljudje, ki za njo stojijo, naša skupnost CUPRA. Zaradi njihove predanosti je CUPRA navdušila novo generacijo ljubiteljev vozil in v zadnjem letu doživlja eksponentno rast. To nagrado sem prejel zaradi njih,« je na podelitvi dejal Wayne Griffiths, generalni direktor znamke CUPRA.
Od ustanovitve leta 2018 je bilo prodanih več kot 400.000 vozil, njihov cilj pa je prodati 500.000 vozil letno.
O Waynu Griffithsu
Wayne Griffiths je generalni direktor znamk SEAT in CUPRA. Griffiths, rojen leta 1966 v Dukinfieldu (Združeno kraljestvo), je svojo poklicno pot začel z delom v očetovi prodajalni in se pozneje vpisal na študij mednarodnega menedžmenta in nemškega jezika na univerzi v Leedsu.
Svojo pot je leta 1989 nadaljeval pri Volkswagen Group, kjer je delal za Audi AG, leta 1991 je za dve leti presedlal k znamki Seat, nato pa se je vrnil k Audiju, kjer je opravljal več vodstvenih funkcij v oddelku za prodajo in trženje. Griffiths je bil pozneje imenovan za pomočnika člana uprave Audi AG, pristojnega za prodajo in trženje.
Med letoma 1997 in 1998 je vodil področje mednarodnega trženja maloprodaje, od leta 1998 dalje pa je zasedal različna delovna mesta v prodajnem oddelku. Med letoma 2005 in 2013 je bil odgovoren za prodajo na evropskih izvoznih trgih in vodja prodaje pri AUDI AG v Nemčiji, dokler ni bil leta 2016 imenovan za izvršnega podpredsednika družbe SEAT S.A. za prodajo in trženje. Leta 2018 je bil Griffiths imenovan za generalnega direktorja znamke CUPRA, leta 2020 pa je postal generalni direktor znamk SEAT in CUPRA.